2019. február 19., kedd

Moving all around, JUMPIN' ALL AROUND

Fáradt vagyok, holnap TDK szünet én meg ennek örömére elmegyek edzeni meg bevásárolni. Szomorú vagyok, mert az órarendem amúgy egész korrekt, a hétfő és a kedd kaksi csak - szóval a pazarlásnak érzem pont a legnormálisabb napomat szabadnapnak. Olyan népmesei, kaptam is meg nem is.

Szexuális zaklatás cápa
Tegnap amíg Medvegy elment gyúrni, csináltam ebédre vegán hamburgert, kétféle pogácsával (babos és gombás), vegán sajttal, minden egyéb finomsággal megpakolva. Meglepően gyorsan megvolt és annyira döbbenetesen finomra sikerült, hogy szerintem nem megyünk többet vegán burgerezni.

Költői kérdés rovat:
Két szakdolgozat téma között őrlődöm: az egyiket lényegében szerelem első látásra kiválasztottam, és elvileg a konzulens is tud rólam. A téma irodalmazós, ami nálam elég nagy előny, mivel ki se kell mozdulnom hozzá a lakásból és senkivel sem kell szóba állnom.
Viszont mióta BFF szakdolgozatába is erősen besegítek, megihletett a témája, amit a saját szakmámra specifikusan is meg lehetne írni. Ez utóbbi nagyon érdekesnek hangzik, viszont szörnyen sok macerával járna: el kéne fogadtatni a témát, keresni hozzá konzulenst, aki elvállalja, aztán pedig kérdőívezni kéne (KÉTSZER IS) annak minden hátrányával együtt (kérdőívek összeállítása és validáltatása, kitöltésekért könyörgés majd statisztikussal kiértékelés).

Na mindegy, ezt csak úgy monologizáltam, mindannyian tudjuk, hogy lusta szar leszek és maradok az irodalmazásnál.
De álljon itt mementóul, hogy volt választási lehetőségem, és majdnem a kihívás mellett döntöttem az unalom helyett/értelmetlenül meg akartam nehezíteni a saját dolgomat, még eldöntöm, melyik nézőpontot választom.

4 megjegyzés:

  1. tudom hogy költői kérdés volt, de azért beleugatok :DD nem hinném hogy az irodalmazós verzió egyszerűbb v lustább lenne (mármint oké, van konzulens meg téma meg minden tehát gördülékenyebb), de én pl. egyáltalán nem kérdőíveztettem anno (amúgy se annyira jellemző a mi szakunkon annyira) és nem is érzem nagy hátrányát, ellenben az irodalmazás szerintem baromi jó és hasznos, pláne ha szerelemtéma és könyékig belemerülsz az aktuális irodalmába, ami később több szempontból is nagyon előnyös tud lenni (mély elméleti szakártelem + soha többet nem fog gondot jelenteni az irodalmazás, én is már hobbiból nyomom szabadidőmben noha legelőször még mondatról mondatra fordítottam :D - na jó, lehet hogy mások hamarabb eljutottak már ebbe a fázisba, nekem azért kellett ehhez idő)
    ezt csak azért írom hogyha ""lustaságból"" döntenél az első mellett is szerintem baromi jó választás lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért megnyugtató hallani:DD Csak nálunk meg pont az a divat, hogy mindenki kérdőívez meg betegeket gyűjt testösszetetétel mérésre vagy ételt kóstoltat, és ezekhez képest leülni irodalmazni pláne olyan könnyebbik végéről megfogósnak érződik...
      A témát még nem akarom lelőni, amíg nem 100% az enyém, de inkább kultúrtörténet lenne - ami ugyan ABSZOLÚT IMÁDAT, de no, nem éppen az a szakmai büszkeség...

      De fura amúgy, nektek suliban nem kellett így kutatni? Nekünk külön tárgy is volt, amin a tanár megmutatta, hogyan kapcsolódjunk a sulis VPNre meg hogyan keressünk szakmai adatbázisokban, és a Mendeley-t is le kellett töltenünk és azzal kellett a beadandót megírni rá.

      Törlés
    2. Külön nem, egy szabvál volt talán olyan hogy irodalmat kellett feldolgozni és előadni, de kvázi mindenki a szakdolgozatához meg az ahhoz kapcsolódó munkához irodalmazott.

      Törlés
    3. Most le vagyok sokkolva, hogy valami valóban hasznosat tanítottak nekünk a suliban, nem túl gyakori:'D

      De énis imádok így keresgélni, a kedvenc részem minden beadandónál a források kutatása. Lehet beteg dolog, de mások kokóznak, szóval még így is bőven jó szerintem:D

      Törlés