2019. február 14., csütörtök

Stamp on the ground, JUMP JUMP JUMP JUMP

Szeretem Fortepanon azokat a képeket, amik abban a pár évben készültek, amikor a szüleim is fiatalok voltak: amikor mindenki olyan laza és lázadó, mégis műszálasan elegáns volt, és a férfiaknak bajuszuk, barkójuk meg túl sok hajuk volt.

képszám 13979
Aki a szerda délutánra fogadott (vagyis én): jokes on you, pont addigra tért vissza a motivációm, ami amúgy hétfő hajnalban vált semmivé, valamikor 6 óra környékén, amikor szólt az ébresztőm. Most kicsit csend van bennem, talán csak átmeneti, akkor ok, ha viszont vihar előtti, akkor ójaj.

A hétvégén fogok kapni Medvegytől valami nagyot, aminek okán szerintem hozzámegyek feleségül. Ja, hogy ez már megtörtén, upszika. Már ha meg nem öl addig hirtelen felindulásból, amiért konkrétan (nem szófordulatként, tényleg konkrétan) egyszeres ismétlésre állítottam spotify-on a Stamp on the ground nightcore verzióját, és ez szólt a háttérben azalatt a három óra alatt, amíg irodalmaztam BFF-nek. We're jumping all around, tüpp tüpp tüpp tüpptürürüpp.

Ja és vettem új fehér nadrágot holnapra.
Itt az internetek előtt fogadom, hogy amikor végeztem az egyetemen, elégetem és soha nem lesz olyan állásom, amiben fehérbe kell öltöztetnem a fenekemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése