2019. február 28., csütörtök

Tegnap tartalmas nap, reggel edzéssel, utána véradással (ezúttal nem szorult belém a tű és végigfolyt a 450 ml! woohoo!) és egyetemmel, zárásként pedig cuki villámrandi Medveggyel - amikor rajta pulcsi volt, én meg belerohadtam a télikabátomba. Ráadásul fagyizni voltunk, szóval hivatalosan is megnyitottuk a jó időt.

Fortepan  - szokás szerint
A hétvégén meg kezdő cross edzésen voltam, ami akkor nem is tűnt keménynek, de nem túlzok, három napra mozgássérültté tett, minden fájt. Viszont annyira tetszett maga az edzés, hogy most challenge lett belőle, hogy én ezt akarom
Nem hiszem, hogy én leszek következő Sara Sigmundsdottir és medvéket sem akarok puszta kézzel kettétépni, de bírni akarom. Meg akarok egy kis izmot a felsőtestemre is, hogy ne basszon le megint a gép a testösszetétel-mérésen, na az sem lenne rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése