2019. június 1., szombat

Aki azt gondolja, hogy egy kisbabánál rosszabb nem történhet egy repülőúttal,

még sosem utazott egy repülőn egy tucat legénybúcsús angol faszival.

Mennyire fura, hogy manapság túlságosan kényelmesen utazunk, és egyre jobban felkönyököl bennem a vágy egy jó kis hátizsákos, szerencsétlenkedős utazásra, amikor nincs kocsi a fenekünk alá tolva, meg meleg zuhany meg kényelmes matrac, hanem parkban alszunk, mint egy mókus a saját pulcsink a párnánk és csak cicamosdunk a hidegvízben.

Hülye vagyok.


Barátok leszőkéztek nemrég, én röhögtem, aztán láttam most képeket magamról hátulról, és azóta nem röhögök. 
Mikor lettem szőke?
Nekem nagyon tetszik, csak ez most kicsit megnehezíti a dolgomat, mert amúgy változtatni akartam a kinézetemen - ami lényegesen komplikáltabb, ha se a hajam színéhez, se a hosszához nem akarok hozzányúlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése