2019. június 7., péntek

What is the cost of lies

Másodjára is végignéztem a Csernobilt, és átraktam a keddi vizsgámat egy későbbire.
A kettőnek nyilván semmi köze nincs egymáshoz.
Jövő ilyenkor már államvizsga, azt nem lehet átpakolni, B vizsga sincs belőle, és nyilván a depressziós epizódjaim sem múlnak el addigra. Mókás lesz majd akkoriban a környezetemben lenni. *idegesen nevetgél*


Kaptam egy edzőcipőt, Adidas, életem elsője. Medvegy azóta slav squattoltatni* akar, én viszont el vagyok tőle ájulva: miért hallgatta el előlem eddig mindenki, hogy a járás ekkora komforttal is járhat? Azon már túl vagyok pár éve, hogy nem kell feltétlenül fájnia, de ez még mindig új érzés, és egyszerűen csodálatos.

*ami amúgy is szokásom volt régen, ha valamit térdmagasságban kellett nézni, aztán leszoktam róla, mert Medvegy rendszeresen kiröhögött, hogy úgy nézek ki, mint egy pisilő kislány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése