2020. január 9., csütörtök

I is smart

Házas pillanatok: Medvegy háziorvoshoz megy, és nem csak magától értetődően megyek be vele, de a doki bizonyos kérdéseket ugyan hozzá intéz, majd a válla fölött rám néz válaszért.

Ma reggel 8:00kor vizsgám volt.
Tegnap már egyáltalán nem tudtam érdemben tanulni: nagyon untam a tárgyat, fáradt voltam és nyűgös, mégis hajnali 3 körül tudtam csak elaludni - és 5kor már keltem arra, hogy Medvegy a tarkómba köhög. A stressztől nem tudtam visszaaludni, szóval ilyen se volt még, de 7kor már bent voltam a suliban betölteni a rövidtávú memóriámba, amit még lehet még egyszer átnézni mindent.
A vizsga sikerült (JELESSEL), chit-chateltem még kicsit évfolyamtársakkal meg örülgettem, aztán hazavonszoltam magam rekreációsan semmittenni (kilakkoztam a körmöm, olvastam, horgoltam), most meg neki kéne állni készülni a következőre. Szöszi meg BFF is azt vallja, hogy a vizsganap szent, csak túl sok esemény vár rám a héten, így inkább elkezdem időben.

Mellesleg fun fact: ez ugyanannak a tárgynak a szigorlata volt, aminek az első részében sikerült egy epikus agyfagyást produkálnom, és majdnem megismételtem a produkciót, amikor a tanárnő példákat kért operatív tervezési feladatokra, és konkrétan legutolsó lehetőségnek jutott eszembe, hogy egy élelmezési üzemben napi feladat lehet - a főzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése