2020. január 22., szerda

[NEPTUN] akármilyen kódú tárgyra vizsgajegy került beírásra! - utoljára

Pontban egy évvel ezelőtt voltam életemben először ebből a tárgyból, és szinte eljátszottam ugyanazt.
Nagyon sokat tanultam rá, mégis teljesen kikészültem a végére, és kissé megtörten vágtam neki ma reggel bruttó három óra alvással. Rettenetesen szorongtam, de most nem voltam biztos a bukásban: azért sejtettem, hogy jó esélyeim vannak, mivel a 28ból csak két tétel volt, amit nem húztam volna szívesen. A folyosón beszédbe elegyedtünk egy másik lánnyal, felhoztam neki, hogy az egyik milyen hülye tétel már, azt se tudom, miről kell ott beszélni - kicsit átbeszéltük, majd bementem és kihúztam pontosan azt.
A tanárnő kitartóan kérdezgetett, de most nem zavart össze, mindegyikre tudtam egyből válaszolni, még arra is, ami nagyon nem a tételbe illett, a végére szabályosan kezdtem jól érezni magam.
Aztán csendesen mosolyogva megvártam a jelesem, és utána elmentem és vettem magamnak egy kék szemhéjpúdert.

Hát ilyen volt az utolsó vizsgaidőszakos vizsgám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése