2020. január 26., vasárnap

I keep on marching on

Nemrég voltam először a kedvenc Lidlmben az átrendezése óta - szerintem ez egy titkos emberkísérlet volt, és valahol egy tükörnek álcázott üveg mögött pszichológusok jegyzetelték, ahogy összezavarodva téblábolok tofut meg konzerv csicseriborsót keresve.
Ugyanígy összezavart a múltkor, amikor a myprotein lecserélte a fehérjeporom csomagolását más színűre.


Rákaptam a kötés mellett a horgolásra is, viszont rájöttem, hogy a kisebb, pepecs munkák nem nekem valók, hanem a nagy, egyszerű, robotpilótában elkészíthetőek. Szóval most mindenki sálakat fog kapni.
Ugyanitt: Medveggyel megbeszéltük, hogy mindketten visszafogjuk a kicsit költségesebb hobbijainkat, mert erősen közeleg egy anyagilag megterhelő korszak az életünkben, amit még nem akarok elspoilerezni (de nem vagyok terhes).
Jártatok már fonalboltban..?
És még csak nem is luxy finn fonalakról van szó, hanem kb bármiről, ami nem 100%ban műanyag, csak a fentebb említett monoton, nagyobb projektek anyagigénye nem két gombolyag. Meh.

Komolyan hiányzik a napirendemből a tanulás, most is itt ülök az asztalomnál, és hiányérzetem van. Pedig a mai napot még megadtam magamnak pihenni, mert hétfőtől kezdődik
a
szakdolgozatírás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése