2020. december 9., szerda

I'm a silly goose, honk honk

Miután kimaxoltuk a Grey's Anatomy-t, most egy kicsit rákaptunk a Community-ra. Korábban néztem néha magyarul a Comedy Centralon, akkor nem fogott meg, de most teljesen beleszerettem a karakterekbe, a humorba, az egészbe. Szóval amikor elértünk ma záróepizódhoz, amin amúgy majdnem sírtam, újra is kezdtük az elejéről, mert még nem álltam rá készen, hogy elengedjem a karaktereket.
Ja és nincs Semmelweises pulcsim, de Greendale Community College pulcsit szeretnék.

Elég komoly dilemma, hogy nem akarok minden szart Amazonról venni, mert nem akarom támogatni Jeff Bezost, de közben meg ott a legolcsóbb minden. Ez persze megint csak azt bizonyítja, hogy valami nem oké, de közben csak kényelmetlen többet fizetni valamiért, amikor látom, hogy megkaphatnám ugyanazt olcsóbban is (könyvről van szó, tehát a minőség sem játszik, konkrétan ugyanaz). Meh.

Hosszú évek után újranéztem az Annie Hallt, és atyaég, mennyivel többet mondott most, mint korábban, esküszöm én egy teljesen más filmre emlékeztem.
És ez csak még jobban ráébreszt, hogy milyen hülyeség koraérettnek bélyegezi gyerekeket. Egész gyerekkoromban hallgattam, hogy idősebbnek tűnök a koromnál és milyen érett vagyok, szóval elég nagy arcom lett ahhoz, hogy az indokoltnál jóval hamarabb kezdjek "felnőtt" könyveket és filmeket olvasni, amiknek persze így kb pont a lényege repült el a fejem mellett megértetlenül.

Ja és rendeltem egy vagon fonalat és most szivárványszínű takarót horgolok. Az államvizsga alatt bevált módszer volt a téboly szélén horgolni két sort színes fonalakkal, az a takaró nem lett valami szép és azóta is otthon van, de annak az evolválódott verziója ez most. Nagyon jó módszer amúgy, esküszöm ez tartja valamennyire szinten az agyam kémiai egyensúlyát, mert mintha már nem látnám annyira nagyon végletesen rettenetesnek vagy nyomorúságosnak a létet.

4 megjegyzés:

  1. abebooks, aranyom! :D azt hiszem, most már van vmi közük az amazonhoz (ill. ott is árulnak, vagy mi), de olyan olcsó, hogy ihaj. régen az egyetemen mindig ott vettem könyveket pár fontokért, zseniális (nekünk a tanárok ajánlották) meg a betterworlbooks is jó. vagy csak guglizd, hogy charity shop online :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ATYAÉG köszi, ez egy zseniális és egyben veszélyes hely:D
      (amúgy milyen jófej tanárok már, az enyémek mindig a jegyzetboltot ajánlották:D)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Najó ez merénylet már ellenem így karácsony előtt:D
      Pont ma fedeztük fel, hogy egy szupermarketben is vannak féláras regények, Eleanor Oliphant, The Flatshare, szakácskönyvek... csak kérnem kellett, úgy látszik.

      Törlés