2021. január 1., péntek

HNY

Mondanám, hogy kicsit szomorkás volt a szilveszter, de nem, mert hosszú-hosszú ideje először nem nyomasztott semmilyen közelgő vizsga, és ez a tudat már önmagában erősen aktiválta az agyam örömközpontját.
Délelőtt gyorsan kitakarítottam, ágyneműt mostam, főztem, hogy ezzel ne kelljen foglalkozni az új évben, és olyan 9től taktikusan adagoltam az alkoholt, hogy 2020-ban ne kelljen már józannak lennem, ami be is jött, mert onnantól írásban zaklattam a barátaimat a szeretetemmel valamennyi közösségi platformon. Viszont ennek a zseniális ötletnek egyetlen hátulütőjeként 2021 első dolgát (egy zacskó mikrós pattogatott kukoricát) azonnal el is basztam és onnantól égett popcorn szag volt a lakásban.

Ja és lányos-hajas dolog: olvastam, hogy a festett-színezett hajat érdemes nem meleg vízzel mosni, meg amúgy is többször belefutottam már a hideg víz előnyeibe, szóval pár napja hadd szóljon alapon kicsavartam a csapot a leghidegebb oldalra, majd bedugtam a fejem a zuhany alá.
Amikor már fájt a fejbőröm és merevek voltak az ujjaim a hidegtől kicsit megbántam a dolgot, viszont tény, hogy életemben ilyen gyorsan még nem mostam hajat (pedig amúgy sem tart tovább öt percnél), alig engedett a színéből és nem olyan száraz, mint általában mosás után lenni szokott. Mellesleg a jelenleg extrém problémás fejbőröm sokkal kevésbé irritált és egyáltalán nem is viszket.
És esküszöm, hogy ezt a posztot nem szponzorálta a hideg víz.

Lényegesen jobban felbaszott, hogy nem fértem hozzá a Spotify 2020 wrapped statisztikáimhoz, mint amennyire indokolt lenne, és végül le kellett törölnöm és újratelepíteni, hogy megadja magát és az arcomba mondja, hogy egy zenei autista vagyok és kb. 7 számot végtelen ismétlésen hallgattam egész évben. Insert surprised pikachu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése