2021. március 19., péntek

A család az család, de

miért van ennyi kacsa hármasban manapság?
Nem párban látok kacsákat, hanem hármasban, mindig fiú-fiú-lány felállásban. Poliámor kacsák? Össze vagyok zavarodva, mert ugyan nem vagyok homofób, meg ornitológus sem, de a kacsák nem legendásan párosban csapatják? Próbáltam utánajárni, de nem jutottam semmire, azon túl hogy gyártottam magamnak pár érdekes google keresési előzményt és már jóval többet tudok a kacsák nemi életéről, mint amennyit szerettem volna.

(többek között hogy a hím kacsák néha csoportosan halálra erőszakolnak lánykacsákat, wtf)

Tegnap M., vagyis Angol Anyánk szabadnapot vett ki és teljesen illegálisan nem csak találkoztunk szabadtéren, hanem feljött egy kávéra is - a macska meg teljesen odavolt, hogy mi történik. Olyan édes volt, egy ponton átcsalta Medvegyet a hálóba és hallottuk, hogy ott panaszkodik neki, hogy kiez és mit keres itt. Aztán megszaglászta M. kezét (és megerőszakolta a lábát) és rájött, hogy ja őt amúgy ismerjük, és onnantól megint spanok voltak.
Utána egész nap mosolyogtam, hogy ah, ilyen is lehetne az élet, emberekkel találkozós meg közösen kávézós, és csak kicsit húztam fel magam, amikor ezt elmondtam anyukámnak és sóhajtott, hogy jaj ne is mondjam, ők is tudják, milyen ez.
A szüleim konkrétan minden áldott nap találkoznak valakivel, a nővéremékkel, más barátaikkal vagy kollégáikkal - csak hát haza kell érni nyolcra.
Nem akarok panaszkodni, de fogok ehhez képest én már egy hajszálra vagyok attól, hogy megwilsonozzam a konyhai papírtörlő gurigát és szóba elegyedjek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése