2021. március 5., péntek

Hormonal rollercoaster

Ezt még a múlt hónapban rajzoltam, csak megfeledkeztem róla, és végülis úgyis aktuális még mindig, haha. Olyan naivan állok a saját hormonjaimhoz meg azok hatásaihoz.

Ugyanitt kicsit megint rossz volt (közel sem annyira, mint novemberben), szóval gondoltam segítek magamon és befekszem egy kád forró vízbe. Vittem magammal kis széken Haunting of Bly Manort, szóval egészen jó volt, amíg bele nem ejtettem a telefonomat a vízbe, ami azóta nem kapcsol be, szóval összességében nem mondhatnám, hogy jól jöttem ki a dologból.
Fml.
A rossz hangulat amúgy azóta elmúlt, de a telefonomtól könnyes búcsút vehettem, ami annyira nem nagy veszteség, törött volt a képernyője meg pici a memóriája, csak ne lett volna rajta vagy 600 fotó, a faszomat már.

Anyukám tegnap felhívott keseregni a két hetes lezárás miatt, én meg egészen konkrétan olyan fejet vágtam közben, mint az akasztófás-ballad of buster scruggs-os "first time?" mémben. Furcsa idők ezek, néha viccesek, néha annyira nem.

...és ebben a pillanatban kaptam csomagot BFFtől, szóval most megint a bőgés határán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése