2021. március 2., kedd

Paracetamol Bakery

Úgy tűnik, találtam magamnak új hobbit, a hipochondriát: BFF hívás közben "felfedeztem" egy pöttyöt a vádlimon, ami valószínű évek óta ott van, de mi van, ha nem? és lehet 1 mm, de mintha asszimetrikus lenne?? már amennyire egy ekkora pötty lehet? és a színe is sötétebb, mint a többi pöttyöm??? Utána egész délután emelkedett hangulatban mérlegeltem, hogyan fog boldogulni Medvegy nélkülem, ha majd elvisz a melanoma.
Ja, és egy hetet késett a menstruációm is, és nem fájt annyira, mint szokott meg tegnap olvastam a cikket Szentesi Éva korai klimaxáról, szóval azóta a méhemtől búcsúzom könnyesen.

Amúgy azért vagyok most itt, mert Medvegy elkalkulálta és este kilenckor kezdett kenyeret készíteni, szóval most ülünk és várjuk, hogy megsüljön. Kicsit rászálltunk a kenyérvonatra ezzel az öntöttvas edénnyel. Oh, talán a kenyérsütés a második új hobbim az obszesszív "ez a szervezetem normális működése vagy egy tünet" mellett.

A hétvégén olyan szép idő volt, eszembe jutott, hogy futni kéne. Csak ne utálnék annyira futni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése