2021. július 14., szerda

Amiben nekem semmi sem jó

Tegnap a szerződés aláírása után eufórikus voltam, hogy YASS I DID THE THING - aztán elég gyorsan elmúlt és azóta rosszabbul érzem magam, mint valaha.
Próbálom mantrázni magamban, hogy ez átmeneti, minden változás meg új dolog ijesztő, főleg ha beleszámolom, hogy úgy egy éve alig történik velem valami és emberekkel is csak akkor kerülök kapcsolatba, ha lezárják a Lidlben az önkiszolgáló kasszát, szóval érthető, hogy elsorvadtak az új dolgokkal megküzdő izmaim... de no.

Amikor mondtam Medvegynek, megjegyezte, hogy amikor utána rögtön felhívtam, tök lelkes voltam és azt mondtam, élveztem, min agonizálok, miért rontom el magamnak? És amúgy ja, tényleg: a főnököm laza és iszonyú szimpatikus, a betanítás jól ment, és ja, a monoton, gyors tempójú tennivalók jól estek, amikor csináltam. Szóval ja, miért is rontom el magamnak az életem?

Ez az utolsó kérdés lesz majd az önéletrajzi ihletésű regényem címe.

(amúgy tudatosan csak kávézókba jelentkeztem, mert úgy voltam vele, ennyi felelősséggel tudok csak most megbirkózni, haha, jokes on me.)

6 megjegyzés:

  1. Jaj nem találom a cikket, de a minap olvastam, hogy mennyire összezavarja a bezártság a szociális viselkedést, a külvilághoz való hozzáállást! Nem vagy egyedül, nem vagy awkward (nagyon)! Ahogy írod... elsorvadnak a szociális izok :D Szóval take it one day at a time (igazán kíváncsi vagyok azokra a receptekre :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...és azt nem is írtam, hogy műszak alatt három ingyen lötyit kapok, és már a próbanapról ajándék pohárral jöttem el, szóval már most nagyon jól vagyok tartva:D
      és köszönöm, próbálok türelmesebb lenni magammal - de másokkal sokkal természetesebb megértőnek lenni...

      Törlés
  2. Szerintem kircsi ötlet kávézóban dolgozni, főleg, ha van egy sajátos hangulata, pláne, hogy pikk-pakk visszarázódhatsz így az emberek közé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre énis megveregettem a vállam, hogy jó ötlet, nagyon sokat lendült a beszédkészségem már ezalatt a másfél nap alatt is, és nagyon élvezem a kávékészítést:D

      Törlés
  3. Szurkolok nagyon, kitartast! Szerintem fogod tudni elvezni, az alapjan, amit irsz, csak tenyleg ezen a kezdeti szorongasos fazison kell tuljutnod. (A kis kepregeny pedig csudalatos, teljesen Sarah Andersen kategorias, imadom az ilyesmit ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem, de így az első nap után szerintem menni fog ez és inkább nem megyek még világgá:D
      (és köszönöm, nagyon élvezem most a firkálást, levezeti a feszültség egy részét:D)

      Törlés