2021. július 18., vasárnap

Bekerültem egy munkahelyi Whatsapp csoportbeszélgetésbe, kint van a nevem a beosztásban, van saját kötényem meg azonosítóm amivel in- meg outclockolok.
Dolgozni fura.

Meg kicsit rá vagyok feszülve a munkatársaimra, mármint nem úgy, csak görcsölök, hogy uramatyám biztos nem kedvelnek. Egyszerűen kikészülök tőle, hogy új vagyok, miközben a többieknek már belsős poénjaik meg közös sztorijaik vannak, és a józan eszemmel tudom, mennyire irreális ez a parám, és már Medvegynek, Angol barátainknak és BFF-nek is kihisztiztem magam, és minden alkalommal ahogy kimondtam, éreztem, hogy ó ezt eléggé felfújom, de no, ettől még rossz érzés.

A mai napon meg beütött az angol kánikula is, majdnem 30 fok volt, szóval vettem egy szalmakalapot és hangosan szenvedtünk, amikor bevásároltunk a grillezéshez Angol barátainknál. Előtte a fiúk fiús nerdprogramon voltak a helyi nerdneveldében, mi meg lányos lányprogramra mentünk. A mai nap nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése