2021. július 13., kedd

Szóval az történt,

hogy vasárnap este-éjjel, amíg a meccs ment, felpattintottam egy bödön cidert (mondtam már, hogy itt lehet kétliteres flaskákban is kapni Strongbow cidert..?), leültem a laptopomhoz és elküldtem a CV-met még pár helyre. Még egy rettegett cover lettert is összedobtam, sikerült olyan csodálatosakat írnom magamról, hogy majdnem elhittem, pedig én már csak tudom, micsoda darab szar vagyok.
Utána dolgomat végezvén hátradőltem és megnéztünk Medveggyel a The Room-ot tízmilliomodjára.

Tegnap reggel kaptam az emailt, hogy várnak interjúra délután, az interjú után nem sokkal pedig hívtak, hogy továbbjutottam. Ma volt egy On Job Experience-em - ami lényegében két óra "próbamunka", és aminek a végén felvettek.

Csütörtökön megkezdődik a barista oktatásom a Starbucksban.

nem ezt küldtem be végül

cries in anxiety

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm!
      (és olyan jó, hogy újra itt vagy ♥︎)

      Törlés
  2. Kíváncsi lettem volna ha a rajzocskás esetben felvesznek-e? :D DE gratulálok, hozz majd recepteket titokban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen jófej a menedzser, lehet bejött volna :D
      És naná, majd hozok pult alatt kérhető jelszavas lötyiajánlásokat:D

      Törlés
  3. Jajj nagyon orulok neki, tenyleg, gratulalok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)) én még csak kapkodom a fejem, olyan gyorsan történt minden:D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm:)) Fun fact: a keddi interjú után úgy hívtam D.-t, hogy hát ezt elbasztam, szerintem nem fogok kelleni:D ennyit a megérzésekről.

      Törlés
    2. Olyan előfordul, Norbit a mostani helyére két kör stresszinterjú után vették fel, gőzünk nem volt, akarják-e vagy sem :D

      Törlés
  5. Hűű, nem tökölnek, jó hamar végigvitték a felvételi folyamatot :D gratulálok és sok sikert <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából közösen nem tököltünk, a próbanapra és a kezdésre is későbbi időpontokat ajánlottak, én voltam úgy vele, hogy úgysem tudnék itthon ülni, haladjunk:D És köszönöm, rajta leszek majd:D

      Törlés