2022. június 5., vasárnap

Amiért nagyon fog hiányozni ez az időszak, és amit nem szeretnék elfelejteni

Amikor beérve a többiek azzal fogadnak, hogy Munkatárs I. (aki amúgy itthon Seggfej Munkatárs néven futott, mert sokáig elég seggfej volt velem) tegnap munkaidő után elment Newarkba, és külön hozott egy zacskó matchát is, csak nekem, hogy legyen mit innom a szünetemen.
Én vagyok az egyetlen, aki matcha lattét iszik.

Főnök és Munkatárs II. új dolgozót interjúztattak, és azzal foglalták össze utólag, hogy az illető rám emlékeztette őket, szóval ott helyben felvették.

Work Bestie azért vállalt el egy extra műszakot, mert én is bent leszek akkor.

Munkatárs III. előveszi a táskájából a blokk hátuljára rajzolt képregényt, amit egy bent megtörtént esemény ihletett és amit napokkal korábban hagytam bent a pulton. Később a Főnök külön röhögve odajön hozzám, hogy látta ám ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése