2022. június 5., vasárnap

DONT ACT SURPRISED YOU KNOW YOU LIKE IT YOU WHORE

Self care: másfél órás villámskype BFF-fel, miközben ő a körmét csinálja, én meg hámlasztok és végigviszem a hétvégi skincare rutint.

Nemrég egy vevő megkérdezte, nem spanyol vagyok-e. Amikor utána a belső headseten elmeséltem a többieknek, hogy húzhatok még egy strigulát, a mellettem sertepertélő random kolléga bevallotta, hogy amikor először találkoztunk, ő azt hitte, olasz vagyok.
Ilyen komolyan nincs már.

Némi tanakodás után arra jutottunk, hogy lemondjuk a Netflixünket és Disney Plust veszünk helyette. Miután vagy három hónapja kérdezem időnként unottan, hogy "Friends vagy Gilmore Girls..?", mert úgyis csak a háttérbe megy, és az egyre növekvő listámról meg nem nézek soha semmit, mert nem állok készen új élményre.

Emberek sok baráttal, nem tudom, hogyan csináljátok, én ma elmentem egy munkatársam szülinapjára, és a kis zsidó lelkem belehalt, hogy ez ilyen drága?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése