2023. március 12., vasárnap

Bukolikus idill,

amikor Medvegy zokniját stoppolom, és a macska játszik a befűzött fonallal.

A hétvégén koncertre mentünk, olyan öregnek éreztem magam utána, hogy extra lelkesedéssel kentem fel este a retinolt. Egyrészt előtte a három óra sorban állás sem tett jót, aztán a tömegben öt óra, meg amúgy is túl hangos volt a zene, túl nagy a tömeg, és miért került ez az egész még pénzbe is?
És még csak inni sem tudtam rendesen, mert nem veszíthettük el a jó helyünket holmi pisilni járással.

Azt álmodtam, hogy elkezdtem dolgozni az új helyen, és béna voltam benne. Nem merem bevallani, milyen hosszú időre elbaszta a hangulatomat.

Egy másik munkatárs is felmondott, és majdnem agyvérzést kaptam, amikor kiderült, hogy őt elengedték egy hét felmondási idővel, hogy hamarabb tudjon kezdeni az új helyen.
Ezt én is kértem, de tőlem megtagadták - vagyis végigdolgozhatom a teljes egy hónapot, amiből még két hét hátravan.
Medvegy vigasztalt, hogy ez csak annak a jele, hogy jobb munkaerő vagyok és nehezebb pótolni, de akkor is, a kurva életbe már, nagyon lassan telik az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése