2023. március 24., péntek

Első nap

Az asszisztens menedzser iszonyú chill, mondta, hogy a terv az első hétre az, hogy kiismerjem magam a kávézóban és kényelmesen tudjak dolgozni mindegyik állomáson.
Utána két óra alatt végigvettünk fontosabb dolgokat egy-egy kávé fölött, majd felajánlotta, hogy igazából hazamehetek, ha akarok, mert gyorsabban haladunk a tervezettnél.
Itt azért csak cikinek éreztem volna még a dolgot, szóval még két óráig "shadowoltam" a többieket, átvettük a kávé recepteket, ettem egy vegán kolbászos táskát, majd a menedzser diszkrét jelzéseire megköszöntem mindenkinek a türelmüket és elköszöntem aznapra.

Nagyon jó érzéseim vannak, és kezdek kicsit megnyugodni, hogy nem egy újabb gigászi hibát követtem el.

Hazafelé még vettem a primarkban ágyneműt, mert kezdtem cikinek érezni, hogy egy szett van, és ha mosok, huzat nélkül alszunk.

Viszont más, az utolsó műszakom alatt a Starbucksban kaptam egy emailt a HCPC-től, hogy szeretnének emlékeztetni az alábbira, és újra elküldték a 29 napja kapott kifogásokat. Remegve hívtam őket, hogy mi a fasz (csak angolul és szebben), mire a nagyon kedves ügyintéző mondta, hogy az utolsó email tőlem a decemberi, ők nem kaptak semmit. De biztos csak technikai malőr, küldjem el újra, és csörgessem meg őket.
Ma így tettem, mire egy másik, de szintén kedves ügyintéző elismételte, hogy ő továbbra sem lát semmit tőlem, nem érti ő sem, de esetleg próbálkozzak alternatív emaillel. Szóval elküldtem megint, meg Medvegy is, és hétfőn hívom őket újra.

De őszintén, ez valahogy most nem érződik annyira sürgősnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése