2023. március 9., csütörtök

ESKÜSZÖM NEM VAGYOK HÜLYE

Szerintem belekerül életem top 10 legkínosabb pillanatai közé, amikor Angol Barátainknak elpanaszoltam, hogy de fura, nem működik a kocsiban a fényszóró, pedig egy hónapja jött vissza a műszakiról - majd amikor A., aka Angol Apánk kiment meginvesztigálni a helyzetet, kiderült, hogy azért nem működik, mert nem is kapcsoltam be, és végig a helyzetjelző lámpával vezettem.
Két éve van meg a kocsink, és 14 éve van jogosítványom.

Elkezdtem az új munkahelyre végigvenni a kötelező tananyagot, és komolyan elgondolkodtam, hogyan tudtam végigcsinálni az egyetemet*, mert az ötperces kis oktatóvideókat emberfeletti lelkierővel kell magamra kényszeríteni, és nem is igazán tudok koncentrálni rájuk, ha nem csinálhatok közben valami mást is. A HCPC-hez szükséges esszékkel meg teljes tagadásban élek, mintha nem közelegne vészesen a megadott határidő.

*mondjuk ja, hat év alatt egy négyéves képzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése