2013. január 2., szerda

Egészen bizarrul jó álmom volt szilveszter éjjelén.
Nyaralni voltunk, és ott vettem észre, hogy koncertezett a Nightwish, amire ugyan sajna nem jutottam el, de kiderült, hogy még pár napot a városban töltenek. Meg is láttam őket a főtéren, teljesen magától értetődően odamentem hozzájuk és összehaverkodtunk. Úgyhogy elmentünk Anette-tel vásárolgatni, de mikor a könyvesboltban voltunk, csatlakozott Jukka, akivel megvitattuk a szegényes helyi kínálatot és ajánlottunk egymásnak olvasmányokat (itt jön az egészben a legvalószerűtlenebb fordulat: az álmomban a krimiket favorizálta)(a valóságban fantasy-t olvas). Utána átadtak Emppunak, akivel a film forgatásáról beszélgettünk a tengerparton sétálva, és úsztunk is, miután belelökött a vízbe a mocsok. Kiültünk a partra száradni, amikor belefutottunk Tuomasba, de mielőtt válthattunk volna pár szót, felébredtem.
Először is: hol maradt Marco?
Másodszor: bármit is jelent az új év első álma, vigyorogva ébredtem, úgyhogy tökmindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése