2013. január 4., péntek

Helyzetjelentés

Túléltem a matekvizsgát.
Túl akarom a biztonságtechnikát is, amit utálok, mert egy része izgi (miből lehet drogot és robbanóanyagot csinálni házilag), egy unalmas (mit jelentenek a rövidítések a vegyszeresüvegeken), egy meg rémisztően evidens (nem használjuk a liftet tűzriadókor, nem lopjuk el az egyetem védőszemüvegét, nem bagózunk tűzveszélyes cucc mellett).

Az ismerőseim elkezdik felpakolni a szilveszteri partiképeket facebookra, minek következtében megerősítik bennem a gyanút, hogy hülyékkel vagyok körülvéve.

Találtam új hobbit a kötés mellé. Még csak a felfedezésig és az anyagbeszerzésig jutottam, nem merek belekezdeni, mert félek, hogy úgy beszippant, hogy nem is akarok visszamenni a csodás kis tételeim mellé.

És énekes vagy gitáros akarok lenni egy metálzenekarban, akkor varázsütésre tuti megnőne a hajam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése