2013. január 12., szombat

Szmájliszótáram

:D - általánosan mondok valamit. Próbálok leszokni róla, hogy minden mondatom végét így zárom, de az a rögeszmém, hogy ami mögött nincs szmájli, azt félreértik, mert nem olyan hangsúllyal olvassák, amilyennek írtam. Már hivatalos leveleimbe is majdnem beleírtam.
:) - meghatottságomat, köszönetemet szokta közvetíteni a kis klasszikus.
:( - általában csak együttérzésből írom, ha igazán szomorú vagyok, azt nem így fejezem ki.
XD - nem nagyon használom, mivel a South Parkra asszociálok róla, szóval csak ha tényleg olyan reakciót vált ki belőlem az olvasott üzenet.
:P - cukkolódom, piszkálódom, biztosra akarok menni, hogy senki nem veszi komolyan.
:DD - tényleg mosolygok, mérsékelten nevetek.
:DDD - konkrétan nevetek a gép előtt.
:DDDD és tovább - gátlástalanul röhögök, csorog a könnyem, csapkodom a térdem.
"-.- vagy simán -.- - ironizálok vagy csak hozom a formám. Grumpy Smiley-nak nevezném, legújabb idolom után szabadon, és ilyesmi fejet is vágok hozzá. Jellemzően az egyik leggyakrabban használt szmájlim.
^^ - boldog és elégedett vagyok, ha cica lennék, így néznék ki.
*.* - lelkes vagyok és a monitorra hajolva csillog a szemem.
O.O - őzikeszemekkel kérek valamit, a "lécciléccilécci" rövidítése három karakterben.
O.o - "he?", "most mivan?" és "ez most komoly?" egyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése