2013. december 13., péntek

Imádom a régi gépem.
Nem titok, egy időben fanfictionöket is írtam. Ezen szerintem minden lány túlesik, amikor a fandomában nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy elképzeli.
Íme egy korai paródiám, amit egy Mary Sue sorozatba szántam, már nem emlékszem, végül elküldtem-e.
(ha van még a világon olyan, aki nem olvasta a Harry Pottert, SPOILER ALERT)

"...Így hát Mary Sue visszaszökdécselt a Nagyterembe, ahol mindenki ujjongott. De Mary Sue ügyet sem vetett rájuk, hanem a tanári asztalhoz ment, ahol Piton professzor ült magába roskadva. A múltkori eset óta, mikor Mary Sue többre tartott egy tonhalkrémes muffint a bájitaltanár társaságánál, az élete, ha lehet, még pocsékabb lett.
De most Mary Sue egyenesen Pitonhoz ment, belenézett az éjfekete szempárba, ami annyira éjfekete volt és annyira magával ragadó, hogy Mary Sue egyenesen beleszédült a férfi karjaiba. A lány érezte Piton izmos testét, mert a tanár szabad idejében, ha éppen nem Voldemortnak/Voldemortról szerzett infókat, gyúrni szokott.

Bizony! Mik nem derülnek ki Pitonról!

- Oh, Mary Sue…
- Oh, Perselus…
- Oh, Mary Sue…

- Perselus, sajnos szakítanom kell veled. Beleolvastam a hetedik könyvbe, és te meg fogsz halni, és az én érzékeny lelkivilágomnak ez nem tenne jót. Szóval pá. – kacagott csilingelő hangján Mary Sue, elvett még egy tonhalkrémes muffint és lelépett."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése