2013. december 19., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ Anya-lánya nap kávézva ♥ új telefon - neve még nincs, de van rajta elől is kamera, úgyhogy csináltam gyorsan egy duckface-es peace selfie-t ♥ ebből kifolyólag rájöttem, milyen bőkezű volt idén a jézuska: új telefon, új laptop... és a többiről még nem is tudok ♥ piros rúzs - megvettem, a képen nem tudom, mennyire látszik ♥ ágyban a macskával - innen nézve olyan, mintha egy párduc feküdne a vállamon ♥ egyedül a városban ♥ mákos keksz - megcsináltam újra, szerintem a mák az én heroinom ♥ Hobbit - Smaug pusztasága - az első rész alatt rettentően szenvedtem, és gyakorlatilag felszántottam tiltakozásként földbe vetett sarkammal a járdát, míg Medvegy bevonszolt a moziba: erre annyira tetszett, hogy most nekiállok a könyvnek ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése