2013. december 12., csütörtök

RED: If you could write a daily column in any newspaper of your choice, which would it be and why?
Az egészséges táplálkozásról írnék, és jól kiosztanám az összes aktuális divatdiétát, lúgosítást, méregtelenítést (ennyire hülyének nézni a szervezetet...).

ORANGE: What is your favourite type of cheese? Have you ever been afraid to eat cheese before bed in case you got nightmares?
Rendszeresen eszem sajtot vacsorára, és még nem jött be. Amúgy nem vagyok sajtrasszista, imádom én mindet.

YELLOW: Are you happy? If not, when were you last happy?
Jelen pillanatban nem vagyok kimondottan boldog, csak diszkréten elégedett. De elég boldog voltam tegnap, amikor Medvegy megdicsérte először a sóskafőzelékem, majd egy rajzomat is, és kirobbanóan boldog a hétvégén voltam, amikor megláttam Bécs fényeit a busz ablakából.

GREEN: Many families have been on camping trips at some point, tell us about one of your tent/caravan experiences.
Húúú! A szüleimmel sokat kempingeztünk, szerintem mindegyik epic volt. Ugyan pár éve elég felnőttnek érzem magam, és nem járok velük nyaralni, de szerencsére Medvegy is megfertőződött a kempingezés hangulatával. Az idei Müncheni nyaralás egy zsebkendőnyi, drazsémintás sátorban számomra hihetetlen emlékezetes volt, a létező legjobb értelemben.

BLUE: Do the personality test on: 16personalities.com/free-personality-test and copy & paste your results. 
INFP personality vagyok. Pár éve is kitöltöttem, akkor asszem más jött ki. Úgy tűnik, változom.
"Idealism is the banner of INFP personalities – and they are proud of it. Unfortunately, it also means that INFPs can often feel misunderstood and isolated, as they are relatively rare (only 4.3% of U.S. population)." <- na ennél a pontnál adtam meg magam a tesztnek.

INDIGO: What do you wear to sleep in? How do you feel about sleeping naked?
Egyszer próbáltam, nem jött be. Maradok a leggings+baglyos póló+vastag bolyhos zokni kombónál.

PINK: What were your favourite toys to play with as a kid?
Playmobil mániákus voltam, később átálltam a Scalara, mert abban szebb volt a lófigura. Egyáltalán nem babáztam, viszont rengeteg plüssöm volt, a legkedvesebb, Coci most is itt van mellettem.

PURPLE: Do you like girls or boys? i.e. what is your sexuality?
100%osan az ellenkező nemhez vonzódom, a sajátomat annyira undinak találom, hogy én sem vagyok alóla kivétel. Bár a cicimet szeretem ugráltatni, mókás, ahogy röcög.

TURQUOISE: Send me three names for ‘fuck, marry, kill’.
Politikailag semleges blogot vezetek, és ebből kettőre csak politikusok ugranak be, úgyhogy hagyjuk.

TAUPE: Have you done anything you’re really ashamed of? Tell!
Nincs olyan sok, szerencsére nem hozok gyakran rossz döntéseket. Bár mai napig ég a fejem, ha eszembe jut, hogy kiskoromban hagytam a nálam öt évvel idősebb szomszéd srácnak, hogy letapizzon a medencében. Akkor azt mondta, ez egy "játék", és csak később esett le, hogy milyen naiv voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése