2013. december 16., hétfő

Wishlist


Most gyűlt össze elég cucc, amire vágyom, hát csináltam belőle egy csini montázst. Így nekem is jobb, haladhatok sorban a beszerzésekkel.

Egy cicás pulcsi - Szerintem magáért beszél, egyszerűen tökéletes. Eredetileg egy crazy cat ladyset akartam, de ez egy fokkal még jobb.

Fonalak - Szeretnék kicsit ügyesedni kötésileg, hogy komplexebb mintákon is kiigazodjak (mondjuk egy crazy cat lady pulóveren...), és megtanulni horgolni. Ehhez pedig sok-sok pihepuha fonal kell.

Egy shopper - Szeretem az ilyen kis vászontasikat, van már kettő, de őket kezdem unni. Én csináltam mindkettőt, csak az alap táskát vettem meg, én dekoráltam ki őket, és a harmadikkal is ez a tervem. És amilyen kis nyomi vagyok manapság, hordanám én ezt sima táskaként is, mert fuck the police.

Piros rúzs - Talán eljött a bátorságom, hogy nem csak otthon próbálgassam, hanem rendesen viseljem is. Nő vagyok, nem ártana úgy is kinézni.

Fekete szemfesték - IGAZÁN FEKETE. Nem szürke, nem csillogós, hanem sima, egyszerű, matt fekete. Még van a régi Manhattanemből, de az már kezd veszíteni a minőségéből, szerintem ígyis tovább használtam, mint kellett volna.

Csíkos hátizsák - Korábbról lehetne engem idézni, ahogy hisztiztem, hogy hátizsákot csak az általános iskolások hordanak, de ez... ez tetszik. Shame on me.

3 megjegyzés:

  1. Ez a pulcsi halálos, már gondoltam rá, hogy készítek magamnak hasonlót :)

    VálaszTörlés