2013. december 12., csütörtök

Things I Love Thursday

Szerettem a TILTeket, és rám is fér. Mostantól nem hagyok ki egyet sem.


♥ Advent Bécsben - aki utolsónak ér ki karácsony előtt az a záptojás ♥ új laptop - őszintén szólva nem új, de nekem az, szóval az ♥ egy délutánom elment a pakolászással, de két doboznyi múltamvacaktól megszabadultam ♥ musical nosztalgia - igen, azok ott mind színházjegyek. egy időben musicalbuzi voltam, van aláírt jegyem többek között Dolhai Attilától, MÁZstól, Bereczki Zoltántól, Kamarás Mátétól, és középen a Rebecca (3x) és We Will Rock You (csak 2x) a Bécsi Raimund Theaterből vannak. pont Medvegy előtt zárult le ez a korszak, de azon a nyáron még Svájci vonatjegyre gyűjtöttem, hogy kimehessek megnézni a Der Graf von Monte Cristót (Thomas Borchert volt a gróf!). nem jutottam el, kicsit azért sajnálom, hogy kimaradt ♥ nyugodt esték kötéssel, könyvvel és jószággal - most nagyon anyás, követ, bújik, puszilgat ♥ pihe-puha alvószokni ♥ citromos-mákos keksz - innen. most nyammogtam be az utolsó darabot, és a hétvégén tuti csinálok még egy kört ♥

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy belinkelted a receptet, kedvet is kaptam azonnal, hétvégén beiktatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem, neked is ízlik, és még mindig oda meg vissza vagyok tőle:)

      Törlés