2014. február 2., vasárnap





ellie-nél láttam, nagyon megtetszett - semmi sem mentette meg a gátlástalan elcsórástól.

A nevem:





Szülinapom:





BFF:





Egy szó, amit utálok:





Felsőm színe:


Szobám színe:

Kedvenc színem:

Álommunkám:

Egy híresség, akivel szívesen találkoznék:


Kedvenc idézetem:

Kedvenc számom:

Kedvenc műsorom:

Kedvenc évszakom:

Az ország, ahol élek:

Kedvenc hónapom:

Kedvenc városom:

Három dal:

Kedvenc könyvem:

Valami dőlt betűvel:

Teljes nevem bal kézzel:

Tíz szó, ami eszembe jut:

Néhány szó magamról:

Amitől a legjobban félek:

3 megjegyzés:

  1. Amitől a legjobban félek: terhesség.. :DD Hát itt felröhögtem :D
    Ezt muszáj elcsórnom. Muszáj. :D

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kettőn felröhögtem. :D
    Erősen csórásgyanús ez a dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá hajrá, szerintem tök jó látni egymás kézírását:)

      Törlés