2014. február 4., kedd

Ma küldtek egy diszkrét levelet az Oktatási Hivatalból, amiben közölték, állam bácsi mennyit költött az adófizetők pénzéből az én két félévemre. Elég sokat, ahhoz képest, hogy olyan sok használható tudást azért nem kaptam (max. tapasztalatot, hogy bizonyos tanároknál elég sok csillagnak kell együtt állnia egy ketteshez).

Csinálom a felvételit, tiszta deja vum van, és ugyanaz a gyomorgörcs, hogy úristen, valamit elrontottam, nem azért nem vesznek fel, mert nincs elég pontom, hanem mert béna vagyok és benézek valamit és itt állok majd, mint egy idióta, aki másodjára sem volt képes elsajátítani a hivatalos ügyek intézésének módját.

2 megjegyzés:

  1. Ja, ilyet én is kaptam, nézem a nagy kani betűket rajta, hogy HATÁROZAT, meg hogy INDOKOLÁS, de tulajdonképpen nem határoz és nem indokol meg semmit, csak annyi van benne, hogy valami fasz a hivatalban, akinek semmi más dolga nincs, "megállapítja", hogy mennyibe került két félévem. A dolog csak ott hibázik, hogy én már egy éve tudom hogy mennyibe került, meg rajtam kívül is mindenki más tudja hogy mennyibe került, mert egy éve ettől visszhangzik az egész sajtó, és ha már az én adóforintjaimból postán elküldenek nekem egy jogi hablattyal teliberakott, de amúgy teljesen haszontalan levelet, akkor már az legalább számla legyen vagy valami, amivel lehet kezdeni valami értelmes dolgot. Mert ez így a szórólapok információtartalmát sem éri el, azok legalább mondanak valami újat. Az MSc befejeztével visszaküldök nekik egy levelet ugyanezzel a tartalommal, de azt fogom számba venni, hogy mennyi pénzbembe került tértivevényben elküldeni nekem ez a faszságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először levert a víz, hogy tejóég most fizetnem kell, de miután kibogoztam az első ránézésre ijesztő szöveget, én is rájöttem, hogy nincs benne semmi: csak közöltek egy tényt, amivel azért már tisztában voltam.
      Most köszönőlevelet várnak tőlem, vagy mi..?

      Törlés