2014. február 13., csütörtök

Tegnap amilyen szerencsém volt, negyed órára egy váróteremben rekedtem. De nem kellett félnem az unalomtól, hiszen ott volt egy tavaly áprilisi cosmo!
Tizenéves korom óta alkalomadtán megveszem, de pár éve Medvegytől kaptam rá fél éves előfizetést - na, akkor utáltam meg végérvényesen. A minőség hanyatlása miatt már a bűnös élvezet kategóriába sem fér bele: bugyuta, önmagukat ismétlő- vagy épp ellentmondó cikkek dilettáns "újságírók" tollából, némi divat, egyértelmű/idióta szextippek, meg sok reklám (azóta inkább az IPMet járatjuk).
Nos, abban a bizonyos számban 40 szextipp volt, és az egyiktől leesett az állam. A lényege az volt, hogy simizd a pasi oldalát a bordáinál, mert az ottani idegvégződések egyenes összeköttetésben vannak a péniszizmokkal.
Péniszizmok. PÉNISZIZMOK.
Ennél a résznél viaskodott bennem a késztetés, hogy bemegyek a női mosdóba és letuszkolom a vécén a lapot, illetve simán felnyerítek a röhögéstől.

8 megjegyzés:

  1. Én az évi két Glamour-on szoktam nyüszíteni, hasonló okok miatt. Anno az osztálytársaim behoztak a suliba egy-egy számot valamelyik hasonló szennylapból, és ízléstől, stílustól, humorérzéktől függetlenül mindannyian ugyanúgy sírtunk rajta. Esküszöm, összehoztak minket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyet mi is csináltunk!:D a legjobb az volt, amikor az egyik számban az volt a nagy rovat, hogyan dobjunk fel különböző házimunkákat szexszel, pl. ablakpucolás közben, miközben a széken állsz... fetrengtünk a röhögéstől:D

      Törlés
  2. Múltkor valamelyik hasonló honlapon az volt, hogy nagyorrú sráccal kell járni, mert ő több levegőt kap, ebből kifolyólag nagyobb izmai nőnek.. :D Tele volt ezzel a cikkel néhány napig a facebookom, mindenkit sokkolt. Hasonló okosságok voltak még amúgy.

    Az a szomorú, hogy akármilyen rossz, úgyis megveszi egy réteg, ezért már nem is igyekeznek javítani.

    Következő számba egyébként javasolnám a péniszizom-erősítő tornát, ha már ilyen egetrengető anatómiai felfedezést tettek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Némelyik cikknél nem tudom eldönteni, hogy engem néznek hülyének, vagy komolyan ennyire buta emberek ülnek a szerkesztőségben, különösen diéta-sport témakörben (ugyanebben a lapszámban volt, hogy igyál kakaót edzés után, mert abban van ám fehérje).

      Amúgy ha lesz ajándék kis péniszsúlyzó hozzá, rohanok megvenni:D

      Törlés
  3. Legjobb poszt EVER :D mi vonatutakra szoktunk ilyet venni M-mel, csak nem merjük sosem elővenni ott mindenki előtt :D de a pénzt igazából sajnáljuk rá, mert mindegyikben ugyanaz van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi s.ggnyaló olvasói levelet akartunk írni, mert a hónap levele mindig valami drága ajándékot kap, és mind arra a sablonra épül, hogy "elhagyott a pasim/összevesztem a pasimmal/kórházba kerültem/nem éreztem nőnek magam/kirúgtak/egyéb nyomorult élethelyzetbe jutottam, DE vettem egy cosmót, és minden azonnal megoldódott!" Nem merek belegondolni, milyen mélyre kell süllyednem, hogy egy ilyen magazin adjon erőt.

      Törlés
  4. Ha ingyen akartok ilyen hülyeségeket olvasni, tudok ajánlani megfelelő szennylapokat az interneten ^^,

    VálaszTörlés