2014. február 21., péntek

Ma láttam egy csövest pisilni.
Örök kedvenc trolibuszom a Városliget mellett megy, és szokásom reggeli kómás tekintetem a futókon és kutyasétáltatókon legeltetni. Erre az egyik fa mögött állt egy szokásos piszkos ruhás ember, egyik kezében kötélfülű szatyor, másikban egy pénisz. Én néztem őt, ő engem, aztán továbbindult a troli, én pedig kerek szemekkel meredtem magam elé.

(ez csak a harmadik helyre elég a listán, a Legfelkavaróbb Szembesülések Azzal, Hogy A Csöveseknek Életfunkcióik Is Vannak-listán - második, amikor egy telefonfülke mellett elhaladva hallottam folytonos csurizást, a dobogó legfelső fokára pedig az a nő jutott, akit egy kapualjban guggolva láttam, hasonló hangeffektekkel)

2 megjegyzés:

  1. Nekem első helyre egyértelműen a "csöves pár dug az egyetem melletti parkban, méghozzá egy egészen nyílt területen" élmény került :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus azt az emléket az én elnyomtam magamban a lelkem épsége érdekében...

      Törlés