2015. július 26., vasárnap

1. Mi az, amit ma meg tudsz tenni, de tavaly még nem voltál rá képes?
Diákkedvezményt kérni. Haha.
Már nem igazán jut eszembe, egész unalmas vagyok.
Ja, megnevezni a testem kis csontocskáit. Hasznos tudás.

2. Hogyan állítanád fontossági sorrendbe a következő szavakat: boldogság, pénz, szerelem, egészség, hírnév?
Legkevésbé fontostól: hírnév, pénz, egészség, szerelem, boldogság. A legkevésbé fontos a hírnév, a legfontosabb a boldogság, a kettő közötti hármat igazából úgy találomra dobtam össze, mivel mindegyik hiánya a boldogságom útjába állna.

3. Egyetlen mondatban válaszolj: ki vagy te?
*Apámneve* Viki.

4. Miről szeretnél ismert lenni?
A hihetetlen szakértelmemről és humoromról. Főleg utóbbiról.

5. Ki az, aki mellett jobban érzed magad a bőrödben?
Medvegy.

6. Mi az a 3 tulajdonság, ami a legfontosabb számodra a barátságban?
Közös humor, a többit megoldjuk.
(korábban mondtam volna, hogy közös értékrend meg azonos kontinens, de pff, ezek mellékes dolgok)

7. Mit gondolnak mások rólad, ami egyáltalán nem igaz?
Nem igazán tudom, mások mit gondolnak rólam. Mondjuk nemrég volt az egyik beszélgetős órán ilyen, ahol kiderült, hogy a többiek számára én vagyok a harsány, vicces gyerek, akit a folyosó végéről lehet hallani, és ez mondjuk igaz.

8. Mi az a dolog, amit egy hajótörés esetén sem tudnál elveszíteni, amit senki sem vehetne el tőled?
Kiskoromban anyukám mindig azzal motivált a tanulásra, hogy ami a fejemben van, azt senki nem veheti el tőlem.

9. Ha lehetne egy üzeneted, amit az egész világ számára eljuttathatsz, mi lenne az?
Egy nagy bemutató középső ujj.

10. Mi az, amire azt mondtad, hogy soha, és a végén mégis megtetted?
Ritkán mondom valamire, hogy soha (pl. az anális szexre, de ez nem változott).

11. Mi az, amiről teljesen más véleménnyel voltál 5 évvel ezelőtt?
Őszintén szólva, magamról is elég más véleményem volt korábban. Jó irányba változtam, nincsenek már illúzióim, nem akarok olyan lenni, amilyen nem vagyok.

12. Van bakancslistád?
Nincs, és szerintem hülyeség. Ráadásul egy csomóan nem értik a dolog lényegét, és hülyeségeket is írnak rá.

13. Mennyire vagy előítéletes?
Eléggé, de a véleményváltozás jogát mindig fenntartom.

14. Mit gondolsz, mi az, amire a modern társadalomnak nincs is szüksége?
Passz, nem értek ennyire a témához.

15. Ha visszamehetnél az időben és elmondhatnál valamit az egykori önmagadnak, mi lenne az?
Ne hízz meg, nyomi, különben most nem kéne baszakadnom vele megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése