2015. július 1., szerda

A héten letudtam a maradék három vizsgámból kettőt, már csak az Anat maradt. Ennek örömére vettem egy újabb kék körömlakkot (ez kezd kóros lenni) meg még egy vaddisznósörtés hajkefét, ugyanis amit a múlt héten vettem, elkommunizálta a macska*.

Újra felfedeztem a Within Temptationt, most az szól éjjel nappal.

Ma vizsga után felhívtam az anyukámat a munkahelyén, elmeséltem hogyan sikerült, és ha már itt vagyok, nincs-e kedve kiugrani egy kis ebédszünetes mászkálásra. Volt kedve.
És felidézte, hogy két éve körülbelül ilyenkor szintén egy vizsga után hívtam fel, csak akkor bőgve, hogy otthagyom az ELTÉt és a kémiát, és majdnem ugyanott találkoztunk ma, mint akkor is, és nahát, mennyi minden változott azóta.

És tényleg.


* Jó, ez nem egészen pontos megfogalmazás, igazából önként adtam neki, mert miközben fésülködtem odajött hozzám, én meg poénból végigsimítottam vele, a hatás viszont olyan frenetikus volt, hogy végül megkapta. Dorci azóta csillog a fényben, és a fésülés napjának hátralevő részében szerelmesen követ mindenhová.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése