2015. július 8., szerda

Van egy új találós kérdésem:
Ha elvégzek egy évet egy négyéves képzésből, de egy tárgy nem sikerül, hány év van még hátra?
Négy.
Négy év van még hátra.

Meglepő módon nem zuhantam össze, nem akartam leugrani sehonnan vagy ilyesmi, mert már sokkal erősebb volt a megkönnyebbülés, hogy VÉGRE VÉGE ENNEK AZ EGÉSZNEK. Szóval amikor már ötödjére meséltem el, hogy nem sikerült, külön kértem, hogy ne sajnáljanak már, annyira azért nem  nagy tragédia ez, tovább vehetek diák BKV bérletet és kész.

Mai tanulság, gyerekek: soha ne hagyjatok fontos vizsgát a vizsgaidőszak végére, különben idegösszeroppanást kaptok és cicás videókon fogtok bőgni.


Ez én vagyok, vagyis az én jobb combom és bal kezem, amint a Rózsák terén talpig titkárnőben várom, hogy 12 legyen és végre átvehessem a Yankee Candle rendelésemet.

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a hozzáállásod :) nem szabad rágörcsölni ezekre a dolgokra, ennek valamiért így kellett lennie
    (Amúgy én is megbuktam az utolsó nehéz vizsgámon)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb nem szabad ennyire a végére hagyni, addigra az ember elengedi az egészet...
      amúgy meg ezek a szép diákévek, ha kicsit tovább tart, az elvileg jó, nem?:D

      Törlés