2018. szeptember 9., vasárnap

ahol Isten a tanár!!!

Holnap kezdődik a suli, de mivel már a héten elhasználtam az egész félévnyi idegrendszeremet, valahogy nagyon nem vagyok motivált. Két tárgyra ráadásul néhány hétig úgy kell bejárnom, hogy felvenni sem tudtam, csak reménykedem, hogy utólag felrak majd rá a TO.
(és ha nem így lesz és nem fogadják el a beadott kérvényünket, gyakorlatilag írhatom is a szerelmes levelet az utólagos passziválásra)

@Fortepan

Ettől függetlenül kaptam egy új cipőt, ami rózsaszín, hát mi történik itt.

Haj update: már szürkészöld. Unom nagyon, de már gondolkodom, milyen színű lesz legközelebb. Talán pont rózsaszín, hogy illjen a cipőmhöz. A legtöbben kamaszkorukban b.sztatják a hajukat unalmukban, hát én ilyen későn érő típus vagyok.

Oh, és a héten megkérdezték tőlem, hol tanulok, melyik gimnáziumban.
Pedig már kezdett bennem érni, hogy kiveszem az egyetemet a facebookos tanulmányaim közül és beírom az Élet Iskoláját.
Ha ha, ho ho.

2 megjegyzés: