2018. szeptember 13., csütörtök

Néha csodálkozom, miért nincs több barátom, aztán ma voltam orvosnál alkalmassági vizsgálaton, és amikor megkérdezte, hogy van-e valami bőrgyógyászati panaszom, én teljesen komolyan válaszoltam, hogy van egy szúnyogcsípés a kézfejemen, ami nagyon viszket és nemrég a macska is megkarmolt - és így már inkább azon csodálkozom, hogy vannak egyáltalán barátaim.

Haj update (már akit ez érdekel még egyáltalán, elvégre már énis kezdem unni): szinte az összes, interneten fellelhető praktikát bevetettem a mocsári zöld ellen és bizakodó vagyok, hogy egy-két hajmosás választ el az eredeti hajszínemtől. Kissé megbántam ezt a kék dolgot, de legalább nem fogok rá többet vágyakozva sóhajtozni.
Amúgy az új kattanásom, hogy szőke leszek, szóval stay tuned.

A sulival kapcsolatosan vegyesek az érzéseim: egy-egy előadásról gyakorlatilag elhalt lélekkel távozom, de tegnap volt az első klinikai gyakorlatom a 9gagről meg az indexről híres kórházban, amit annyira imádtam, hogy kicsit azért helyrebillent a motivációm, szóval talán mégsem hagyom ott az egészet a picsába és csatlakozom egy vándorcirkuszhoz.

Ja és megkaptam Medvegytől a Disaster Artistot, szóval boldogság van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése