2018. szeptember 6., csütörtök

vegyes érzelmű update

Voltam tegnap a suliban, a TO-ról a tanszékre, majd vissza a TO-ra küldözgettek, és az ügyintézők egymással versenyben vonogatták a vállukat, hogy hát nincs mit tenni, így jártam. Három napja körbelevelezem a fél egyetemet és szorongtam élőben mindenkinek, aki a közelemben volt (vagyis Medvegynek, aki egész sokáig bizonyult meglepően türelmesnek, mielőtt rám szólt, hogy mostmár csituljak), de most összeállunk, akiket érint a dolog és nem hagyjuk magunkat.


Egyéb félelmeim is beváltak, ugyanis a kék haj gyorsan elég csúf zöldre fakult (két hajmosás után), a csúf zöld bezzeg jóval tartósabbnak bizonyul. Ha zöldet akartam volna, nem lehetne okom panaszra, de mivel nem ez volt a terv, jelenleg nagyon nem vagyok boldog az eredménnyel.
Szerencsére látványosan fakul minden mosásnál, szóval azért még nem zokogok bele a fingópárnámba, hogy mostmilesz örökrezöldhajamlesz.

Így visszaolvasva nem is vegyes érzelmű ez az update, hanem egyértelműen nem túl vidám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése