2018. szeptember 24., hétfő

Pénteken hosszas győzködés után végül elmentem fodrászhoz és megszabadultam úgy öt centinyi hajtól, még nem tudom, tetszik-e az eredmény (az én hajamnak kell néhány nap, néha hét is, mire elfogadja a változást és "beáll" az új fazonra).

@fortepan
Tagadhatatlan előnyök: az utolsó undi zöld hajvégeknek is búcsút vettem.
Szomorú hátrányok: még mindig nem tudom, milyen az én frizurám: az a fazon, ami én vagyok, aminél az asztalra csaphatok, hogy nem csak mától ez vagyok én, hanem mindig is ez voltam én. Eddig bármilyen hajam volt, nem éreztem a sajátomnak, csak tudomásul vettem, hogy hát jó, mostantól ez van.

De mindegy is, most éppen a naiv korszakomban vagyok, valahogy minden hülyeségre rácsodálkozom, hogy minden csodálatos, pl. az a csodálatos csíkos harisnya, ami most előkerült pedig megfeledkeztem a nyáron, a csodálatos sötét rúzs, amihez eddig túl vidám volt az idő, vagy a csodálatos magassarkú csizmám, amit még nyár elején vettem és sosem volt alkalmam viselni.

Ja és megjegyeztem a fodrásznak, hogy a frufrun is gondolkodom. Már mondta, hogy részéről hadd szóljon, illene az arcformámhoz, amikor hozzátettem, hogy ja amúgy elég lusta vagyok, szóval beszárításról meg vasalásról szó sem lehet, mire mindketten nevetgéltünk kicsit és továbbra sem lett frufrum.

2 megjegyzés:

  1. És minden oké már, elfogadta a TO a kérvényt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bizottsági gyűlés már megvolt, hivatalos eredmény még nincs, de szivárgott már némi pozitív infó... nem merem elkiabálni, de úgy tűnik, nem fogom felgyújtani az egyetemet:D
      (és cuki vagy, hogy kérdezed:))

      Törlés