2019. január 7., hétfő

A héten letudtam végre az Élelmiszer és Biokémiát, azt a tárgyat, ami miatt a kérvényes hercehurca meg a hiszti volt, egy nem túl dicsőséges kettessel*, de hát az élet harc. Maradt két vizsga.
*ennek fényében egyre viccesebb az ELTÉn lehúzott egy év meg az emelt kémia érettségi

Nemrég beszereztem pár régóta vágyott könyvet az antikváriumból (Anna Karenina, Háború és béke, Lotte Weimarban), kissé viharvert kiadásban. Többször említettem már, nekem sosem volt ezzel bajom, minél leharcoltabb egy könyv, én annál boldogabban olvasom, de a klasszikusok pláne érdekesebbek így, mint ropogós, modern kiadásban.
Hazaérve Medvegy észrevette a zsákmányt és szabályosan letolt, hogy hát rá vagyunk mi szorulva, hogy ilyen csúnya, régi könyveket vegyek? Nem járunk eleget Libribe?


Ja és nemrég letöröltem magam Instagramról. Egyrészt már nem volt kényelmes megosztani ott a képeimet a macskáimról hülyeségeimet, először privátra állítottam a profilom, majd simán egyre kevesebbet posztoltam, így meg egyetlen funkciója maradt: a kényszeres képgörgetés, amit kínosan gyakran műveltem.
Eddig nem igazán feltűnő a hiánya, aztán úgyis hamarosan találok valami mást, amivel el tudom b.szni az időmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése