2019. január 27., vasárnap

"Nincs szar idő, csak puhány turista"

Hazafelé a reptéren első körben a hátizsákomból kidobatták velem a mandulavajamat (??? - korábban Angliából két üveggel is hoztam szintén kéziben, gond nélkül), aztán a kisbőröndömet is kivettek ellenőrzésre, van-e nálam drog - a biztiőr még utánam ordibált, amikor a már átnézett és mandulavajtalanított táskámat és a laptopomat le akartam dobni előtte Medvegynél, hogy azok is az enyémek, hozzam szépen.
Mivel nem telik el utazás anélkül, hogy engem vagy oda, vagy vissza ki ne vennének drogtesztre, ha valaha valakinek csempészni kell valamit, légyszi ne engem használjatok futárnak: senki nem járna jól vele, és a világnak nincs szüksége egy Bangkok Hilton 2-re velem a főszerepben.


Kiolvastam Tara Westover Educated-jét, most mindenkinek azt reklámozom, mert nagyon meg szeretném beszélni valakivel. Nem szeretem a memoárokat, de az a könyv nagyon betalált.

Újra kéne kezdeni rendszeresen mozogni, mert nagyon hiányzik, de nyaff, még lamentálok a termek között. Miért ilyen drága egészségesnek lenni..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése