2019. január 11., péntek

Napok óta motoszkál a fejemben, hogy meg kéne tanulnom normális tusvonalat húzni.
Manapság vannak napjaim, amikor vágyat érzek a sminkelésre, de nem akarok semmi feltűnőt, és mivel eddig a go hard or go home üzemmódban toltam (szemfesték? ÉJFEKETE. rúzs? ÉLÉNKPIROS. vagy ÉLÉNKPINK), elmentem a drogériába és megleptem magam egy tégelyes-ecsetes szettel, tegnap ki is próbáltam - és nem fütyültek ki az utcán az emberek, szóval lehet mától ez vagyok én.

A héten letudtam még a Klinikai Dietetikát is (JELESSEL), maradt egy. Kiutaltam magamnak egy szabadnapot a tanulás megkezdése előtt, hát nem három lett belőle?


Ma pedig voltam a Life1-ben csoportos órán (immáron teljes áron, AYCM nélkül... szomorú hegedűszó a háttérben), lehet nekem voltak túl magas elvárásaim a döbbenetesen magas árak miatt, de nem kicsit csalódottan távoztam. Viszont megerősítette az elméletemet, miszerint a kisebb termekbe nem csak az olcsóbb bérlet miatt érdemes járni, hanem a tagadhatatlanul jobb hangulat miatt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése