2019. március 5., kedd

Hell yeah

A betegségem nem múlik, csak átalakul: még mindig szarul vagyok, csak már máshogy. Ez jelenleg mérhetetlen düh és frusztráció forrása.
Utálok beteg lenni, de ezt biztos soha nem mondtam még.

Egy régi ismerős váratlanul és döbbenetes intenzitással került vissza az életembe, és az egész úgy kezdődött, hogy ráírtam, hogy "cshő". Valamiért még mindig értetlenül állok a tény fölött, hogy az egyszerű "cshő"-knek néha milyen hihetetlen erejük van.

@jake likes onions
Jobbulást ajándékként megkaptam anyukámtól (meg Grecsó Krisztiántól) a Verát, meg egy cicás müzlistálat, aminek cicafülei vannak. Viszont a bal kezem hüvelykujjáról egy nagy darabban lepattant a lakk, meg hát beteg is vagyok. Szóval összességében még nem döntöttem el, mennyire rossz most nekem, de azért nyaff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése