2019. március 20., szerda

Megvolt az első konzultációm, szóval mostmár le merem írni, hogy a témám 99%-os valószínűséggel "Egészség- és betegségképek ábrázolása a XX. századi irodalomban" lesz, főleg gasztrointesztinális betegségekre, étvágyra és táplálkozási zavarokra koncentrálva.
Első számú feladatnak azt kaptam a konzulensemtől, hogy szelektáljak és szűkítsem a feldolgozni kívánt forrásokat, mert az elsőre elküldött vázlatban úgy terveztem, hogy az én feladatom lesz írni a világ összes betegségének előfordulásáról a komplett világirodalomban, kezdve a Bibliával, a kortárs tini-irodalomig bezárólag.

Talán kicsit lelkes vagyok.

Mellesleg ma reggel nyitva hagytam az ablakot, tíz perccel később a macska nyávogva beugrott - egy még élő gyíkkal a szájában.
A szezont ezennel megnyitjuk.


(az enyhén traumatizált, de csupán nyolc napon belüli sérüléseket szenvedett gyík a kép elkészülte után általam a természetbe visszahelyeztetett, az összezavart macska pedig élelemmel kiengeszteltetett)

Ez hét nagyon szociálisra sikerült, de nagyon élvezem most, tetszik, hogy milyen sokfélék az ismerőseim és mennyire sokfélét tudok tőlük tanulni. Az idő is szép, süt a nap, nagyon élem ezt az időszakot, pedig közben minden reggel beledöglök amúgy a tavaszi fáradtságba, dehát no.

4 megjegyzés: