2019. március 22., péntek

Női téma:
Előző éjjel már nem tudtam aludni, és a váróból enyhe pánikot sugárzó üzenetekkel bombáztam BFF-et, hogy el akarok szaladni, de végül nem tettem és bejutottam a rendelőbe az új dokihoz - aki szerintem még nem tudja, de én örökbe fogadtam és mostantól ő lesz az én orvosom.
Nem szeretem ekézni az egészségügyet, elvégre ha minden jól alakul, hamarosan énis része leszek, de életemben harmadszor* fordult elő velem, hogy éreztem, hogy valóban odafigyelnek rám és a velem szemben ülőnek fontos, hogy ne forduljak fel mit is mondok és mi lesz velem.
Nagyon nagyon fura volt.

* első: kb. tízévesen begyulladt a fülem és az akkori fül-orr-gégészem nem csak szakmailag volt különösen alapos, de a humorával oldotta a feszültségemet is (most rákerestem, azóta főorvos lett a kórházban);
második: az egyetem előtti nyáron kiütéseim lettek, és mivel a saját háziorvosom nyaralt, a helyettese jött rá, hogy egyszerűen szorongok az egyetemkezdés miatt, és a kezelés annyiból állt, hogy fél órát beszélgetett velem és megnyugtatott.

Lejárt az ugrabugra aerobikos bérletem, és úgy döntöttem, nem újítom meg, inkább visszamegyek a konditerembe, mert manapság egyre gyakrabban hallottam, hogy hívnak és a nevemen szólítanak a súlyok.
Most dobta fel a facebook a hirdetést, hogy a hétvégén 50%os akció lesz minden ugrabugra aerobik bérletre.

Nyaf nyaf.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése