2019. március 25., hétfő

Kommt die Zeit der Rattenfänger

Én: tanulok
Medvegy: Tanulsz?
Én: Ühüm.
Medvegy: A félelem kihozza belőled a legjobbat.


Kijött az új Saltatio Mortis album, ami lényegében nem új, mert az előző albumuk kiadása - de basszus klasszikus zenére hangszerelve, hát én majdnem magam alá pisiltem, amikor először meghallgattam, hogy lehet valami ilyen szép és érzelmes és tökéletes?
(ráadásul kétlemezes változatban, a bónuszlemez ugyanaz instrumentálisan... fangirling intensifies)

Tegnap megtudtuk, hogy az ország már nemigazán minősül szabadnak, lepődjünk meg együtt.
*csendben dúdolássza a fent belinkelt szám refrénjét* Sieh die Sterne bitter weinen, Wenn die Freiheit untergeht, Und sie im Wind der Zeit verweht...

Vettem kondibérletet és hivatalosan is visszatértem a súlyokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése