2019. március 15., péntek

Péntek esti Viki: Állítok be ébresztőt és reggel 10re megyek edzeni.
Ma reggeli Viki: *kinyomja az ébresztőt*
*másik oldalára fordul*
*Medvegy többszöri keltegetési kísérleteit figyelmen kívül hagyja*
*alszik délig*


Női téma:
Kértem időpontot jövőhétre nőgyógyászhoz.
Ideje volt már: nem vagyok rá büszke, de egyrészt két éve nem voltam rákszűrésen, másrészt van néhány évek óta fennálló panaszom, amit az SzTK-s dokim nem vett komolyan, én idióta meg ráhagytam, hogy hát ok.
Mindenesetre nem irigylem a dokit, már attól Cannon féle vészreakciót produkáltam, hogy telefonon foglaltam időpontot. Előtte lehet be kéne dobnom néhány felest.

Az Abducted at Plain Sight és a The Keepers után rákaptam a Netflixes dokukra és megnéztem a The Staircase-t is, hát jézus atyám én ilyen unalmas szart elképzelni is nehezen tudok, és tizenhárom rész volt belőle. Csak azért néztem végig, mert nem akartam, hogy ott maradjon a Continue Watching részben, de ez egyszerűen szörnyű volt.
Ja, és szerintem Michael ölte meg a feleségét, ha nem is olyan formában, amivel vádolták, de tuti köze volt hozzá. Azzal az ürgével valami nem stimmel, ez azért lejött az együtt töltött TÍZ ÉS FÉL ÓRA alatt.

Holnap megnézzük a Marvel kapitányt, hát kiváncsi vagyok. De kapok előtte hummuszt.

2 megjegyzés:

  1. Ez az eset, amikor a pasi egy nagy vértócsában találja a feleségét a lépcsősor alján, és az előző felesége is ugyanolyan körülmények között halt meg? Majd a legvégén felmentik azzal, hogy igazából egy bagoly miatt halt meg a nő?
    jutubon csak 4*44 perc dokumentumfilmként egy régebbi kiadásban. :) :) de én is felcsesztem az agyam, hogy nem hiszem el, hogy felmentették!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGEN!!! Annyira gáz volt, hogy végig arra ment ki minden, hogy megkedveljem a fazont, miközben teljesen egyértelmű, hogy benne volt a keze a nő halálában. Nem tudom, miért lett ebből Netflixen 13 db (!), egyenként 45-50 perces (!!!) epizód, de a végére már gyűlöltem mindenkit.

      Törlés