2021. május 12., szerda

Megjött a biciklim a szervízből (ezt miért így írtam, nem jött, én mentem el érte és hoztam haza), csodálatosabb, mint amilyenre emlékeztem, és ma el is gurultam vele egy rövid, de biztonságosnak gondolt körre az ASDÁba: olyan útvonalat akartam, amit már megtettem többször gyalog és nem félek tőle, ehhez képest az indulás egyből azzal kezdődött, hogy kitoltam a biciklit a garázsból, nagy boldogan felpattantam - majd öt percre félreálltam a következő sarkon átgondolni az életemet. Végül a kis kényszerszünet után visszaszálltam és a végére annyira felbátorodtam, hogy sikerült egy rendőrautó előtt áthajtani a piroson, de szerintem annyira ledöbbentek a pofátlanságomon, hogy elfelejtettek lebaszni.

A faszom Főnix rendjét szörnyű olvasni, és nem csak azért, mert felhúz a tehetetlenség: és nem csak a sajátom, az olvasóé, hanem a szereplők is csak tűrik a velük történő sorozatos igazságtalanságokat. Ja és tegnap begörcsölt a karom, mert menet közben akartam olvasni.
Ha egyszer egy békés, kiegyensúlyozott diktatúra ura lennék, nem csak a két óránál hosszabb filmeket tiltom be, hanem az 500 oldalnál vastagabb könyveket is.

A Tiktoknál csak egy dolog kellemetlenebb számomra, mégpedig felnőtt emberek Tiktokon. How do you do, fellow kids?-vibeja van.

4 megjegyzés:

  1. Fu basszus amúgy nagyon durva, de belegondolva, én csak felnőtteket követek tiktokon :DD mondjuk javarésze állattartó, vagy orvos / kutató, és tök jó videóik vannak. De ha az ilyen *random kiöregedett magyar sztár* *random tiktok trend* fúzióra gondolsz, amiket szerencsére az algoritmusnak hála nem dobál fel nekem, de innen onnan hallok felőle, akkor igen, az nagyon C R I N G E :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Instán szoktam látni "reblogolva", hogy vannak szakemberek is, de nekem úgy tűnik, hogy inkább a rémisztő mennyiségben terjengő tévhiteket próbálják valahogy helyrerakni. Mondjuk lehet csak túlságosan millenial vagyok és elfogult vagyok az új trendekkel:D

      Törlés
  2. Bicikli <3 jó tekergéseket vele. ^^ A piros lámpán nevettem.
    Életemben először tartom magam tudatosan távol egy szocmédia felülettől, és az a Tiktok. Megkezdődtek nagymama éveim. Elhiszem mondjuk Midnightnak, h vannak értelmezhető tartalmak is rajta, csak magamnak nem, hogy nem függenék erre (is) rá (mint az Instára sikerült), szóval inkább ki sem próbálom 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira vártam már, nagyon hiányzott a biciklivel járó szabadság:)) (kicsit irigykedem is Hollandiára, Amszterdamban járva béreltünk biciklit és elképesztő élmény volt)
      A Tiktok nekem is inkább ilyen tini instának tűnik, ahol lehet kínosnak lenni (kiindulva az ilyen-olyan "tiktok trendekből"), de nagyi pacsi, énis maradok az instánál, ha már függni kell valamin:D

      Törlés