2021. május 22., szombat

I'm a highly motivated individual with a passion for (insert job title)

Szerdán elmentem biciklivel bevásárolni, és annyira jót tett a közérzetemnek, egészen meglepődtem. Aztán azóta olyan fos idő van, mármint angol mérce szerint is, süvít a szél meg szakad az eső, nehogy meg tudjam ismételni a mutatványt és ismét egy kis szerotoninhoz jusson a szervezetem.

(mondjuk nem panaszkodom, most skype-oltunk hat és negyedórát BFF-fel)

Vágtam megint a hajamból, két részletben 5-5 centit meg még egy bónusz körben igazítottam a fazont (igen, három felvonás lett belőle), aztán majd a színt is újradobom valamikor, mert az is teljesen kikopott már, de így is egészen új embernek érzem magam. Mit tesz némi törött hajvég hiánya.

CV-t írni csak nekem szörnyen kínos? Szenvedek rendesen, és Medvegy így is letolt, hogy senki sem őszinteséget vár tőlem, de nekem nem megy ez a jópofizás meg kamuzás a hatalmas nagy motivációmról (lol) meg eredményeimről.


És még a Főnix rendje is nyomaszt, felnőttként olvasva duplán, mert látni vélem a párhuzamot a Mágiaügyi Minisztérium és a kormány taktikai intézkedései között, és így még jobban fáj. Néha úgy irigylem a normális, nyugati országok lakóit, akik bizonyos igazságtalanságokat olvasva fel vannak háborodva, hogy dehát ilyen a valóságban nem történhet meg.
Cries in balkán.

4 megjegyzés:

  1. Kitartás a cv-hez, szörnyű ez az egész műfaj, a motiváció-téma meg extrán az (egyetlenegyszer voltam őszinte interjún a "miért akarsz nálunk dolgozni"-kérdésre adott válasszal, gyönyörűen meg is fagyott a levegő). Mennyire telített az a terület, ahol dolgozni szeretnél? Ha nincs száz jelentkező/állás, akkor hátha nem fognak annyira leakadni ezen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már talán kezdek belejönni (?), aztán majd meglátjuk, mi lesz belőle. Mivel a diplomám továbbra sem érvényes, feldobom a CVm kb minden falra, ami van meg valamennyire szimpi, aztán valahol csak fennakad.
      Őszinte interjúkról mindig a Bridget Jones ugrik be, amikor munkahelyet vált és végigkamuz x interjút, mire oda veszik fel, ahol unottan benyögi, hogy azért jelentkezett ide, mert az előző helyen kavart a főnökkel és lépnie kell - de gyanítom, a valóságban ez nem így működik:D

      Törlés
  2. Sztem érdemes túrni a neten előregyártott bullshit után, elsőre sztem senkinek nem megy (vagy nemtom, biztos van aki úgy veszi, hogy ez valójában valami irodalmi műfaj és szabadon ereszti a fantáziáját...). Meg pár beadott (es adott esetben elutasított) jelentkezés/interjú után majd tudni fogod, hogy mit akarnak hallani. Ne érezd ezt kudarcbak vagy parának, bele kell jönni. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellő mennyiségű sírás után több barátom megszánt a saját CVjével meg forrásokkal, amikből merítettek, szóval azt hiszem kezdem kitanulni a kulcsszavakat, de atyaég ez tényleg egy külön műfaj. Az elején nagy büszkén mutattam Dnek, hogy nézze, milyen jól megírtam, mire sóhajtott hogy oké akkor ezt kezdjük újra.
      És köszi, énis gyanítom, hogy az lesz az igazi, ha valódi, világi tapasztalatom is lesz végre, csak hát addig eljutni...:'D

      Törlés